Friday, September 26, 2014

Писмо до одбојкарите кои се 20-та сила во светот

Денес читам Македонија била дваесета одбојкарска сила во светот. Резултатот не ми делува воопшто лош за спорт во кој не се вложува воопшто во државава и не се знае дали годинава ќе имаме или немаме првенство.



Нема да лажам и да се правам некој голем експерт за одбојка, воопшто немам гледано одбојка и единствениот допир со одбојката ми беше на часовите физичко каде игравме колку да ни помине времето. Искрено ги научив основните правила летово, зошто ми беше кеиф кога нашите растураа се пред себе. Ги гледав редовно, почнав од квалификации за некое првенство,  гледав онлине стримови, а после кога почна Европската лига, се префрлив на телевизија. Не ми беше секогаш јасно, зашто некој поен е добиен или изгубен, ама бев воодушевен од борбеноста на нашите дечки, од нивната желба да се изборат за место под македонското спортско сонце. Не ја добија потребната подршка, ни од државата, ни од публиката, ама се се прави чекор по чекор во Македонија. Годинава игравте пред 2000 души, и можам да се кладам дека наредната година ќе играте пред малку поголема бројка.

Имавте милион перипетии, ама издржавте се и излеговте како победници. После изгубеното полуфинале во Црна Гора имаше тажно и огорчено писмо од еден од репрезентативците и имаше прашање, зашто играме ние? Играте за себе и за некој вака како мене што ви посвети време летово и го гледаше секој ваш натпревар. Добивте еден голем и верен фан и верувам дека не сум единствен.

Реално одбојката е на последно место од спортовите во државава, но квалитетот и желбата која ја покажавте летово се надевам дека не останаа незабележани од оние кои го прават буџетот и кажуваат кој спорт колку пари ќе добие за развој. Федерацијата не се истакна многу годинава, но сега се поискусни за една година и искрено се надевам дека наредна година ќе си ги сфатат многу посериозно обврските и ќе почнат порано да се занимаат со пронаоѓање на соодветни сали и превоз за тренинзите и натпреварите.

А на сите вас ви посакувам успешна сезона во вашите клубови и уште поуспешно лето во Европската лига наредната година.


Спортски Поздрав.

No comments:

Post a Comment