Thursday, December 11, 2014

Просечна игра на теренот, одлична на трибините

Не планирав да пишувам за натпреварот вчера, во минатиот пост се одјавив до Јануари, ама морам да ги поздравам двата тима за коректната игра, за тоа што теренот го напуштија здрави и прави сите оние кои стапнаа на него.

Имавме многу малку моменти за славење ние кои навиваме за екипата во сини дресови, ама сепак имам по некој позитивен впечаток после натпреварот. Ме израдува погледот на Талески после вториот постигнат гол кога му врати на Диви за ликувањето при одбранетиот пенал, ме израдува неговата радост и неговата љубов кон дресот што го носи. Тоа е она што го има Металург, а некој друг уште долго нема да го има. Ме израдува и играта на Никола Маркоски, може некој нема да се согласи со мене, ама дечкото е со секој натпревар се подобар. Ме израдува и желбата за борба кај нашите ракометари и тоа што не излегоа со бело знаме и покрај сите проблеми.

Покрај браво за ракометарите морам да кажам и големо браво за Пирати, ама браво и за Комити. Пиратите имаа неколку пароли вчера:

Металург е шампион, така?!?!
Тоа е вашата најголемa мака.

 Обидите за уништување паднаа во вода,
плаво белата боја пак ќе ја вратиме во мода.

 Во ракомет и фудбал бевте за нигде,
чекавте државата од гомна да ве дигне.


Одлична претстава вчера на двете навивачки групи, песна за време на сите 60 минути. Никогаш до сега не сум пишувл за нив, ама денес решив да им упатам по некоја замерка и на едните и на другите.

Пирати прекинете да бидете дерби навивачи. Вчера бевте во одлична бројка, навистина се надевам дека во Недела вашиот број ќе биде уште поголем, а и на сите наредни натпревари од Сеха, бидејќи играчите имаат потреба од подршка во секој момент, во секој натпревар без разлика од противникот со кој играат. Бев на сите натпревари од Сеха и оваа и претходната година, а вие бевте дел од многу малку од нив.

Комити браво за се она што го правите за Вардар. Не можам многу да зборувам за вас и вашите песни, бидејќи освен на натпревар со Металург не сум ве гледал на дело, ама многу некреативни ми делувавте вчера. Дел од песните се дело на други навивачки групи, а една е песна на Кристина Арнаудова. Како најголема навивачка група кај нас сигурно имате барем еден талентиран човек за пишување во вашите редови кој верувам дека со задоволство би ви напишал песна. А денес пак прочитав на некој од нашите портали дека сте го навредувале Талески кога давал изјава, и ако е тоа вистина нека ви служи на чест. Натпреварот бил завршен, победата ваша, абре гордејте се со она добро што доаѓа од Македонија, не плукајте по него!

Уште еднаш браво за сите актери на теренот и на трибините, со нетрпение го очекувам наредниот натпревар на пролет. А сега по втор пат се одјавувам до Јануари (освен ако се случи чудо и го победиме Веспрем),
Спортски поздрав.

1 comment:

  1. песната од аранудова,намерно е земена.....за талески,малце му е тоа на копилето,вчера почнал ракомет да игра,уште ќе се курчи!!!!!

    ReplyDelete